Jednym z najpopularniejszych pytań jakie pojawiają się na co dzień jest: Jak złożyć zamówienie w Strefie Konsultantki? Czyli w obecnym Klubie AVON. Pytanie to pojawia się tak często, że postanowiliśmy przygotować dla was krótki przewodnik. Wyjaśni on wszystkie niejasności, które mogą pojawić się podczas procesu składania zamówień. Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu, który w jasny sposób pokazuje kolejne kroki. Jeżeli wolicie instrukcję pisaną, możecie skorzystać z tej, która znajduje się poniżej filmu. Zapraszamy do rejestracji w Avon, oraz do składnia zamówień.
Strefa konsultantki AVON
Pierwszym i oczywistym krokiem przed zamówieniem produktów jest zalogowanie do KLUB AVON czyli dawniejszej strefy konsultantki AVON. Znajdziesz go na głównej stronie AVON w prawym górnym rogu. Kliknij i zaloguj się za pomocą swojego numeru personalnego lub e-maila i hasła.
Zamówienia AVON krok po kroku
Po kliknięciu przycisku zamówienie przejdziesz do strony na której możesz złożyć własne zamówienie na produkty AVON.
W tym miejscu możesz wybrać też opcję złożenia zamówienia np. dla kogoś znajomego.
W miejscu lista produktów wystarczy wpisać odpowiedni kod interesującego nas produktu. Ilość linii zwiększy się automatycznie więc można wpisywać dowolną liczbę produktów. Ważne jest, aby po skończonym dodawaniu wcisnąć opcję poniżej, czyli „Dodaj do zamówienia”. Dzięki temu wszystkie produkty automatycznie znajdą się w naszym koszyku. Żeby przejść do następnego etapu zamówienia należy wcisnąć „Dalej”
W kolejnym kroku możemy zobaczyć jaki aktualnie mamy przyznany rabat. My akurat mamy rabat 20%, jednak poniżej otrzymujemy informację na jaką kwotę powinniśmy zrobić zamówienie, aby załapać się na kolejny próg rabatowy.
Poniżej mamy oferty typu „Wyjątkowe okazje”, czyli produkty w bardzo dobrych cenach z których warto w danej kampanii skorzystać. Kiedy już je przejrzymy na samym dole mamy opcję „Przejdź do podsumowania”
W podsumowaniu ponownie zobaczymy nasz rabat, ale oprócz tego możemy podejrzeć produkty, które dodaliśmy do naszego koszyka. Widzimy jaka jest cena katalogowa, a także jaka jest kwota po rabacie, Na tym etapie zamówienie możemy oczywiście modyfikować. Możemy dodawać i usuwać z koszyka dowolne produkty. Możemy także zapisać zamówienie na później i wrócić do niego w dowolnym momencie.
Poniżej będziemy mieli informację jakie dodatkowe materiały będą dołączone do naszych zakupów (katalogi, broszury, czy zaległe produkty). Na samym dole zobaczymy wartość naszego zamówienia, oraz kwotę naszego rabatu. Jeżeli wszystko się zgadza wciskamy „Dostawa i płatność”.
W tym miejscu należy wybrać, czy zamówienie robimy jako firma, czy osoba prywatna. Poniżej będziemy mieli podane także dane odbiorcy – pojawią się one automatycznie. Jeżeli chcemy je zmienić wystarczy kliknąć w ołówek, który znajduje się po prawej stronie.
Poniżej znajdziemy informacje o sposobach i kosztach dostawy. Można zdecydować się na dostawę pocztą, kurierem, czy odebrać paczkę w paczkomacie lub np. w sklepie żabka, czy na stacji Orlen. Możemy także wysłać nasze zamówienie bezpośrednio do klienta. Odpowiednią opcję zaznaczamy przez kliknięcie „wybierz” po prawej stronie. Kiedy to zrobimy, będziemy musieli wybrać adres dostawy, oraz sposób płatności (nie każdy ma aktywną opcję płatności z odroczonym terminem)
Kiedy już zdecydujemy się na odpowiednie dla nas opcje klikamy na samym dole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Jest to równoznaczne z tym, że nasze zamówienie zostało złożone. Jeżeli wybraliśmy opcję płatności on-line następnym kroku należy jej dokonać. Ważne, aby po dokonaniu płatności nie zamykać okna przeglądarki, tylko postępować zgodnie z instrukcjami.
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania – napisz do nas, postaramy się pomóc. Jeżeli jeszcze nie jesteś konsultantką, zarejestruj się i dołącz do naszego zespołu. Poznaj zarobki avon, a także sprawdź rabaty i aktualną promocję dla ambasadorek.
WITAM SERDECZNIE!
CHCIAŁABYM SIĘ DOWIEDZIEĆ CZY JEST MOŻLIWOŚĆ EDYTOWANIA ZAMÓWIENIE W PRZECIĄGU 12 GODZIN I DODANIA KOLEJNYCH NOWYCH POZYCJI?
Witamy 😉
Zamówienia dostępne w koszyku można na bieżąco edytować. Jeśli złoży Pani zamówienie to jedynie do czasu jego realizacji (realizacja trwa najczęściej około 30min po złożeniu zamówienia) można edytować zamówienie kontaktując się bezpośrednio z Avon przez infolinie
dobrze a jak się zamawia
Aby złożyć zamówienie proszę wejść na stronę avon.pl – następnie należy kliknąć na różowym pasku > strefa ambasadorki – to tutaj będziemy mogli zalogować się do strefy konsultantki
Edytowanie zamówienia możliwe jest do momentu oczekiwania na realizację. Najczęściej jest to czas około 30 minut po złożeniu zamówienia – aby je edytować należy zadzwonić na infolinie Avon podając swój nr personalny – wówczas zamówienie może być edytowane.
Kiedy pokaże mi ile mam zapłacić po odjęciu rabatu? (to moje pierwsze zakupy w strefie konsultantki)
Standardowy rabat pokazywany jest w dolnej części ekranu zgodnie z obowiązującymi progami rabatowymi w trakcie składania zamówienia.
od 160zł – 20%
od 260zł – 25%
od 560zł – 30%
od 1060zł – 35%
od 3060zł – 40%
Dodatkowe promocje z katalogu (np. 2+1 gratis, 3 sztuki w specjalnej cenie) naliczane są dopiero po złożeniu zamówienia – następuje wówczas korekta do odpowiednich kwot.
Proszę mi powiedzieć jak otrzymać 40% dla nowych konsultantek w katalogu nr.4?
Powinnam zrobić zamówienie za 200zł tak? a czy te 200 zł musi wyjść już po odjęciu rabatu aby odebrać perfumy za eve za 1 zł?
a jak dodać ten rabat i te perfumy do zamówienia?
Rabat w katalogu 4 – 40% – naliczany jest automatycznie po przekroczeniu kwoty 200zł dla nowych konsultantek i konsultantów. Po rabacie wartość zamówienia złożonego na kwotę 200zł wynosi około 125zł.
Jak mam znaleźć swojego lidera ? Nie dawno zostałam konsultantka rejestrowałem się przez internet .
Może Pani ustalić kontakt do lidera dzwoniąc na infolinię Avon. Jednak lider sam powinien skontaktować się z Panią w dniu rejestracji. Jeśli nie otrzymała Pani w dalszym ciągu pomocy od lidera zapraszam do kontaktu mailowego: avon@zarejestrujemycie.pl – chętnie nawiążemy współpracę i wyjaśnimy podstawowe kwestie w Avon. Dodatkowo każda osoba w Naszym zespole otrzymuje darmowe katalogi i materiały, które wysyłamy pocztą 😉
Witam! Bylam kiedyś konsultantką lecz od ponad roku nie składałam zamówień i moje konto zostało zablokowane/ usunięte. Chciałam ponownie założyć konto lecz nie mogę bo wyskakuje komunikat „Nie masz uprawnień do dalszego działania. Zaloguj się ponownie lub skontaktuj z administratorem”
Czy wypełniała Pani już formularz na Naszej stronie? – https://test17538.futurehost.pl/
Jeśli nie to prosimy o wypełnienie. W kolejnym etapie skontaktujemy się z Panią i pomożemy zalogować do panelu 😉
Dlaczego zamawiając pierwszy raz mogę zapłacić tylko przy odbiorze?
W Avon każda konsultantka może zamawiać z płatnością za pobraniem, z płatnością w placówkach pocztowych oraz robiąc przedpłatę na konto, które znajduje się w strefie konsultantki w zakładce dane finansowe.
Istnieje też możliwość uzyskania limitu kredytowego ale oczywiście konieczne jest w tej sytuacji zweryfikowanie danych osobowych konsultantki.
Czy przy pierwszym zamówieniu jako konsultantka będę miała od razu rabat powiedzmy 20% po przekroczeniu odpowiedniej kwoty (powyżej 160 zł) czy dopiero od drugiego katalogu będzie mi się to liczyło? I czy te 20% przechodzi na następny katalog czy w każdym od nowa zaczynam od 15%?
Witam,
Już przy pierwszym zamówieniu można uzyskać maksymalny rabat 40% na zamówienie.
Rabaty w Avon poniżej:
od 160zł – 20%
od 260zł – 25%
od 560zł – 30%
od 1060zł – 35%
od 3060zł – 40%
W każdym katalogu obrót się resetuje i możemy na nowo wchodzić na odpowiednie progi rabatowe.
Jak mogę zmienić miejsce dostawy?
Miejsce dostawy można wybrać w trakcie złożenia zamówienia – jeżeli zamówienie jest już złożone – wówczas należy zadzwonić na infolinię AVON i edytować je do czasu póki nie jest zrealizowane.
Chciałabym zapytac sie na jaka kwote musze zrobic pierwsze zamówienie zeby skorzystac z oferty zyskaj na starcie i otrzymac kosmetyki i torebke Batycki?
Obecny program na start ważny w katalogach 10-13/2018 zaczyna się od zapachu AVON Attraction. Można go odebrać za 2,99zł dopisując kod do zamówienia: 84426 – oczywiście jeśli zamówienie w pierwszym katalogu było na kwotę powyżej 200zł.
W kolejnych etapach (6 pierwszych katalogów współpracy) do odebrania są także inne produkty – w każdym katalogu zamówienie musi przekraczać 200zł, a my jako zamawiający musimy dopisać odpowiednie kody na produkty za 2,99zł.
1 KAT – 84426 – AVON Attraction
2 KAT – 84442 – Szminka luxe i tusz do rzęs
3 KAT – 84459 – krem i masło do ciała
4 KAT – 84467 – anew, kuracja do włosów, balsam
5 KAT – 84475 – 3x lakier do paznokci
6 KAT – 84483 – Skórzana torebka BATYCKI
Pierwszy raz składam zamówienie jako konsultantka. Dodałam wszystkie produkty do koszyka i wyskoczył komunikat, że naliczony rabat to 25%, ale ten rabat wcale mi się nie naliczyl, bo cena mi wyskakuje taka jaka jest bez rabatu. Ten upust będzie w tym zamówieniu, czy przy składaniu następnego?
Upust będzie naliczony w danym zamówieniu. Po złożeniu zamówienia na pewno naliczy się odpowiedni rabat. Proszę tylko upewnić się, że jest Pani zalogowana do Avon jako konsultantka a nie jako klientka. Prawidłowe logowanie do AVON odbywa się przez stronę główną. W prawej górnej części ekranu klikamy > strefa konsultantki.
Jeśli z katalogu 12 nic nie zamówię to czy i kiedy dostanę katalog 13/18
Katalogi do konsultantek firma Avon wysyła losowo. Lista konsultantek, które nie złożyły zamówienia, a mają dostać katalog generowana jest co 3 tygodnie.
Za jaką kwotę maksymalną mogę złożyć pierwsze, zamówienie?
Nie ma limitów jeśli chodzi o wielkość pierwszego zamówienia. Przy większych zamówieniach prawdopodobnie Avon skontaktuje się z Panią i indywidualnie rozpatrzy realizację z uwagi na pierwsze zamówienie.
Złożyłam zamówienie ale nie pokazuje mi ile mam do zapłaty tylko wartość tego zamówienia. Kiedy mogę sprawdzić ile jest do zapłaty?
Przy finalizacji zamówienia będzie informacja jaka wartość będzie do zapłaty. Na adres email także powinna dojść taka wiadomość.
Za jaką minimalną kwotę muszę złożyć pierwsze zamówienie jako konsultantka?
Można składać zamówienia na dowolną kwotę
Witam. Jestem nowa komsultantka. Zauwazylam ze duzo zamowien mozna skladac na portalach spolecznosciowych. Jestem ciekawa jak to przebiega. Wstawiam post z oferta i zbieram zamowienia ale wiadomo ze nie wszyscy mieszkaja w mojej okolicy wiec jak to dalej przebiega. Skladam zamowienie kosmetyki przychodza do mnie a ja je rozsylam? Czy mam jezdzic do kazdego?
Jest wiele sposób na docieranie do klienta. Wykorzystywanie do tego kanału jakim jest Social Media na pewno może okazać się efektywną metodą – należy jednak pamiętać o tym, że klient pozyskany drogą online może być od Nas bardzo oddalony i konieczne będzie zrealizowanie zamówienia przez kuriera.
Jak zamawiać produkty 1+1 ?
Wystarczy w Strefie Ambasadorki – w formularzu zamówienia dodać interesujące Nas produkty z promocji 1+1 – wówczas przy finalizacji zamówienia skoryguje Nam się wartość do promocyjnej ceny.
rejestrując się jako ambasadorka było napisane że już przy pierwszym zamówieniu dostane darmowe próbki itp. Czy to prawda ?
Po rejestracji przez Naszą stronę internetową zawsze kontaktuje się opiekun AVON, który ustala adres do wysyłki paczki powitalnej. W ten sposób jeszcze przed złożeniem zamówienia ma Pani wszystko to co najważniejsze do efektywnego startu: katalogi, materiały sprzedażowe, informacje o rabatach, program dla nowych konsultantek z nagrodami oraz próbki.
Mam pytanie odnośnie ikatalogu. Jestem konsultantką i mogę wysłać link z ikatalgiem klientom ale czy oni za pomocą ikatalogu mogą złożyć zamowienie i ono trafi do mnie? Czy jak to dziala
Dokładnie tak, może Pani wysyłać link do iKatalogu, a wówczas zamówienia składane przez iKatalog będą składane u Pani.
Jako konsultantka do kiedy mogę złożyć zamówienie tak aby doszło mi ??
słyszałam że 2 dni wcześniej przed ukończeniem katalogu ?
Zamówienia w zależności od wybranej formy dostawy dochodzą po około 2 dniach roboczych 😉
Czy składając zamówienie dla siebie i dwoch klientek mogę je zrobić w jednym zamówieniu dla mnie? Czy muszę dodawać znajomych i każdej z osobna tworzyć zamówienie?
Jak najbardziej jest taka możliwość w jednym zamówieniu dla wielu osób jednocześnie 🙂