Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, a wraz z nimi coroczny zakupowy szał. Wiele osób wytrwale poszukuje idealnych prezentów dla najbliższych, które nie tylko będą świetnie dopasowane, ale również będą przydatne. Produkty AVON odpowiadają na oba te zapotrzebowania perfekcyjnie. Ogromny wybór zapachów, kosmetyków, akcesoriów i biżuterii sprawiają, że wybór prezentu staje się oczywisty. Twoim zadaniem jako konsultantki będzie pomoc klientom w doborze odpowiednich upominków, co nie zawsze jest najłatwiejsze. W tym artykule postaramy się przedstawić kilka ciekawych pomysłów jak odnieść sukces w okresie świątecznym.

Kreatywne pomysły na sprzedaż AVON

Pomysłowość jest nagradzana w przypadku sprzedaży przedświątecznej. Oprócz oczywistych metod wspomnianych w poprzednich artykułach warto usiąść i zastanowić się nad oryginalnym sposobem zdobycia klientów i sprzedaży produktów AVON. W każdym katalogu znajdziesz szeroki wybór promocyjnych zestaw w atrakcyjnych cenach, ale nic nie stoi na przeszkodzie, abyś stworzyła swoje własne motywy, zestawy i paczki w równie niezwykłych cenach. Możesz wtedy dopasować je do poszczególnych potrzeb kosmetycznych swoich klientów, lub wykorzystać aktualne promocje i rabaty dostępne tylko dla konsultantek do stworzenia czegoś zupełnie nowego.

Konsultantka AVON – zawsze i wszędzie

Jako przedstawicielka AVON powinnaś znać ofertę firmy, najłatwiej osiągnąć to po prostu stosując produkty na sobie. Oczywiście zawsze miej przy sobie próbkę kosmetyków i perfum AVON, wtedy gdy ktoś skomplementuje Twój makijaż lub fenomenalny zapach będziesz mogła od razu przedstawić próbkę i w efekcie zdobyć klienta. Warto również przygotować fiszki z odpowiedziami na najczęstsze pytania typu: Jaki produkt jest najlepszy dla skóry wrażliwej, Który zapach jest najpopularniejszy i inne, a następnie je zapamiętać.

AVON w Internecie

Nieoceniona z pewnością będzie strona internetowa, którą możesz założyć z pomocą AVON. Pozwoli Ci ona zaistnieć w internecie i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. Dodatkowo dobrym pomysłem jest założenie swojej strony na portalach społecznościowych i poprosić znajomych o polubienia. Nigdy jednak nie zapominaj o wiernych klientach stacjonarnych, gdyż lojalność i relacje z takimi kupcami są fundamentem sukcesu każdej firmy.