Jeżeli poznaliśmy już kosmetyki marki Avon, to nie będziemy chcieli z nich zrezygnować, tylko dlatego, że się przeprowadziliśmy. W każdym nowym miejscu, w którym będziemy się pojawiać będziemy szukać konsultantów tej marki, aby nadal móc zamawiać swoje ulubione preparaty, które są sprawdzone i faktycznie pomagają rozprawić się z różnymi problemami skóry. Dlatego też, nie powinno nas dziwić, że nawet osoby wyjeżdżające za granicę poszukują tam swoich ulubionych produktów. A to oznacza, że nawet za granicą można rozpocząć współpracę z Avon i cieszyć się ze stałych zamówień składanych przez klientów. Czy jest jakaś różnica między pracą konsultanta Avon w kraju i w jakimś innym państwie?

Wszędzie możemy działać

Nie ma znaczenia, czy w Polsce byliśmy konsultantem Avon, czy dopiero za granicą zaczęliśmy się zastanawiać nad taką formą współpracy. Może się okazać, że nie będziemy mieli problemów, aby dołączyć do ich grona. Tak naprawdę praca w Avon niewiele się różni między sobą, jeśli chodzi o działalność w różnych krajach. Oczywiście, wszędzie musimy się zarejestrować, wszędzie musimy rozdawać katalogi i zdobywać nowych klientów, jeśli chcemy mieć pewność, że będziemy w stanie zbierać zamówienia na odpowiednim poziomie. Warto jednak wiedzieć, że w każdym państwie ceny katalogowe będą przedstawione w takiej walucie, jaka tam obowiązuje, a to oznacza, że nie będzie żadnego problemu z określeniem wartości zamówienia, tak samo jak wypracowany przez nas zysk, będzie w odpowiedniej walucie. To oznacza, że w Polsce mamy ceny podane w złotówkach, a np. w Niemczech będziemy mieli w euro. Dodatkowo oferta katalogowa jest wszędzie taka sama, a to oznacza, że nawet jeśli ktoś dopiero się przeprowadził do tego kraju, to i tak będzie mógł u nas znaleźć te produkty, które lubił i które stosował przez wiele lat, a to oznacza, że będziemy mogli sprawić, że nadal będzie czuł się jak w domu.

Warunki są takie same

Warto również wiedzieć, że warunki współpracy z tą marką wszędzie są takie same. Otrzymujemy katalogi, które prezentujemy klientom. Mamy możliwość zamawiania próbek, które będziemy mogli rozdawać, aby zachęcić do zakupu określonych produktów, nie ma limitu składania zamówień, a więc nikt nie wymaga od nas, że co miesiąc będziemy wypracowywać określoną kwotę. Pracujemy ile chcemy, jak chcemy i kiedy chcemy, a to oznacza, że współpracę z Avon zawsze możemy dopasować do naszego życia i tego, co w nim robimy. Oczywiście tutaj także nie ma obowiązku składania zamówienia w każdym katalogu, ale jeśli tego nie zrobimy, to nie zarabiamy. Dodatkowo, jeśli nie złożymy zamówienia przez 12 katalogów z rzędu, to zostaniemy wykreśleni z grona konsultantów Avon i nie będziemy już mogli tych zamówień składać.

Kontakt z klientem jest bardzo ważny

Bez względu na to, na jakim obszarze działamy, musimy pamiętać, że niezwykle ważny jest kontakt z klientem. Jeśli będziemy potrafili ocenić jego problemy ze skórą, jeśli będziemy umieli ocenić co mu jest potrzebne, to będziemy mogli z łatwością zaproponować mu odpowiednie preparaty i w ten sposób zyskać nie tylko zamówienie i wiernego klienta, ale również jego zaufanie. W każdym kraju będziemy musieli pozyskiwać nowych klientów, jeśli będziemy chcieli składać zamówienia na wysokim poziomie, dzięki czemu będziemy mieli szansę naprawdę sporo zarabiać. Wszędzie też mamy swobodę w sposobie zdobywania klientów. Możemy rozdawać katalogi, przygotowywać różnego rodzaju prezentacje, organizować stoiska w najbardziej uczęszczanych miejscach. Niezwykle ważne jest to, aby mieć pomysł na to, w jaki sposób przyciągnąć do siebie klientów. Jeśli wszystko będzie dobrze zorganizowane, to może się okazać, że bez najmniejszych problemów przygotujemy sieć klientów, którzy będą zapraszali swoich znajomych, a to będzie oznaczało, że ta sieć klientów w pewnym momencie zacznie się rozrastać samoistnie. Pamiętać więc musimy, że im więcej osób będzie u nas zamawiało, tym łatwiej będzie nam uzyskać zamówienie na wysokim poziomie, nawet jeśli poszczególni klienci będą składali zamówienia na kilkanaście złotych.

Nie ma wielkich różnic

Tak naprawdę, jeśli popatrzymy na pracę konsultantów Avon w różnych krajach, to szybko się przekonamy, że nie ma tutaj wielkich różnic. Oczywiście, jeśli działamy za granicą, to lepiej jest jeśli znamy język, bo wówczas łatwiej będzie nam zachwalać poszczególne produkty i łatwiej będzie nam znaleźć klientów wśród rodowitych mieszkańców danego kraju. Ale prawda jest taka, że nawet jeśli na początku nie znamy języka, to nie powinniśmy mieć większych problemów ze zdobyciem klientów i zamówień. W katalogach wszystko jest opisane, możemy jeszcze oferować różnego rodzaju ulotki, a to oznacza, że bez problemów powinniśmy sobie poradzić z zaprezentowaniem oferty. Tym bardziej, że i tak głównym sposobem kontaktu z klientami jest właśnie katalog.

Jasne reguły

Nie ulega wątpliwości, że w Avon mamy jasne reguły, czyli bez względu na kraj, w którym będziemy zdobywać klientów, zawsze będziemy wiedzieli, na jakie zarobki możemy liczyć, ile procent z każdego zamówienia pozostanie w naszej kieszeni. Dzięki tym jasnym regułom, zawsze będziemy wiedzieli o ile musimy zwiększyć nasze zamówienie, aby mieć szansę na uzyskanie większego opustu i zarobienie jeszcze większej kwoty. Co więcej, można podpytać bardziej doświadczonych konsultantów jak oni zbierają swoje zamówienia i w jaki sposób prezentują produkty, żeby mieć jak największe zainteresowanie. Wówczas będzie istniała spora szansa, że uda nam się osiągnąć niebywały sukces w tym zakresie.

Nie ważne gdzie pracujemy. Nawet jeśli zaczynamy naszą przygodę z Avon mieszkając poza granicami Polski, to i tak możemy być pewni, że sobie poradzimy. Współpraca z Avon wszędzie wygląda tak samo i jeśli opanujemy jej podstawy, to nie będziemy mieli problemów z jej dopasowaniem pod siebie. To ważne, bo im lepiej zrozumiemy te zasady, tym łatwiej będzie nam zdobyć klientów i tym łatwiej będzie nam uzyskać zamówienie na naprawdę wysokim poziomie