Zapewne nie raz słyszałaś już o marce Avon. Być może nawet używałaś kosmetyków czy zapachów Avon. Jeżeli produkty tej firmy spełniają Twoje oczekiwania, to warto zastanowić się nad dołączeniem do grona konsultantek Avon. Dzięki temu zyskasz nie tylko dostęp do tańszych kosmetyków, ale także dodatkowe profity na przykład w postaci produktów za 1zł. Avon ma dla konsultantek mnóstwo ciekawych ofert i propozycji, które z pewnością Cię zainteresują. Proces rejestracji trwa klika minut, a pierwsze logowanie do Avon jest bardzo proste.

Logowanie do Avon

Dołączenie do Avon jest bezpłatne i zajmie Ci kilka minut. Wypełnij formularz rejestracyjny i prześlij go do nas. W odpowiedzi otrzymasz e-mail informacyjny, że wszystkimi ważnymi informacjami. Jeżeli w ciągu kilku minut nie znajdziesz go w swojej skrzynce odbiorczej, przejrzyj też wiadomości spam. Sama rejestracja i wysyłka formularza, nie jest równoznaczna z tym że już jesteś konsultantką. Musisz jeszcze poczekać na SMS z hasłem i na e-mail z numerem personalnym, by zalogować się do strefy konsultantki Avon i zmienić hasło na inne.

Twoje pierwsze logowanie

Pierwsze logowanie do strefy konsultantki wygląda nieco inaczej niż kolejne. W e-mailu z numerem personalnym znajdziesz specjalny link, który przekieruje Cię, bezpośrednio na stronę gdzie musisz wprowadzić swój numer personalny (z wiadomości e-mail) i hasło (z wiadomości SMS). Jeżeli którakolwiek wiadomość do Ciebie nie dotarła, skontaktuj się z nami lub bezpośrednio z Avon. Warto sprawdzić też folder spam w skrzynce e-mailowej. Jeżeli wprowadzone dane są poprawne, wówczas zostaniesz poproszona o zmianę swojego hasła. Cały proces nie jest trudny, ale potrzebny, żebyś mogła bezpiecznie korzystać ze strefy konsultantki i składać zamówienia. Pamiętaj! Pierwszego logowania musisz dokonać z komputera lub laptopa. Kolejne, mogą być już z dowolnego urządzenia np. tabletu czy telefonu

Strefa konsultantki Avon

Rejestracja już za Tobą, pierwsze logowanie także. Teraz wystarczy, że zalogujesz się do strefy konsultantki. Twój numer personalny jest taki sam jak w wiadomości e-mail, a hasło zmieniłaś podczas pierwszego logowania. Zapamiętaj te dane, będą Ci potrzebne za każdym razem, kiedy będziesz chciała zalogować się do strefy konsultantki. Od tej chwili możesz już składać swoje pierwsze zamówienie.